top of page

YEĞİTEK Sınıfımızda!

YEĞİTEK Genel Müdürlüğü, Eğitim Teknolojileri Geliştirme ve Projeler Daire Başkanı M. Hakan Bücük, Millî Eğitim Bakanlığı Eğitim Teknolojileri Geliştirme ve Projeler Daire Başkanılığında Eğitim Uzmanı olarak görev yapan Sümeyye Hatice Eral, Dr. Tunç Erdal Akdur, Ceyda Özdemir, Büşra Söylemez, Nevzat Ünsal ve Harran Üniversitesi Dr. Öğr. Üyesi Ahmet Göçen okulumuzu ve FCL Göbeklitepe sınıfımızı ziyaret ettiler. Samimi bir ortamda gerçekleşen ziyarette okulumuz ve FCL Göbeklitepe sınıfımız hakkında İlçe Milli Eğitim Şube Müdürümüz Osman Arpag, Okul Müdürümüz Mahmut Demir ve öğretmenlerimiz Hüseyin Buğra Başar ile Fatih Aydemir bilgilendirmeler de bulundular.

Her yıl çıkarttığımız Kırkmağara'nın Sesi Gazetemizin 8. sayısını inceleyen misafirlerimiz emeği geçenlere teşekkür ettiler.

Ayrıca pandemi döneminde uygulamaya koyduğumuz "Eğitim için AHD'imiz Var!" projesinden duydukları memnuniyeti dile getirdiler.









31 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
bottom of page